“…am o inima care bate cate un secol, doua, trei si n-o intreaba nimeni nimic, nu o aude nimeni“- Mihail Sebastian

Pagini

joi, februarie 2

Soul writer


         Era acolo. Langa agenda, cuminte, ma astepta stiloul. Il ignoram. Parca ma chema sa-l imbratisez si sa valsez usor cu penita lui printre randuri, sa zburam amandoi undeva departe, intr-un loc unde aveam voie sa visez. Orele treceau cu o rece indiferenta, iar cuvintele deveneau o bariera pentru amalgamul de ganduri din mintea mea. Eram incapatanata, ma impotriveam sa scriu ceea ce simt. Si de aici inceputul dadu tonul. Simteam in inauntrul meu un vartej de furie si indignare , incat imi tremura mana. Nu puteam sa scriu, nu aveam aripi!

Din greseala am impins cu cotul stiloul si m.am aplecat sa il iau. Ii cazuse capacul, ca si cum m.ar fi chemat. M-am gandit sa ii dau o sansa, doar una! Trucurile scrisului ma lasau rece, vroiam doar sa ma eliberez, sa scriu ceva simplu, precum viata insasi.

Privesc in jur, cautand o muza. Niciuna din fetele colegilor mei nu imi inspira un gram de imaginatie, asa ca am privit pe geam. Nu a fost nevoie, caci raspunsul era chiar inauntru. O muscata rosie se intalta firava peste imperiul de frunze moarte de afara. Atunci... am inceput sa scriu si-mi cresteau aripi atat de inalte incat zgariau tavanul clasei. Era o simpla floare, cateva petale rosii, dar eu vedeam o fata ce purta o rochie de culoarea apusului in toamna. Asa incepu romanul meu, pe care l-am terminat cu sufletul obosit, caci scrisul amorteste spiritul.

8 comentarii:

  1. prin simplitate viata este extrem de interesanta si complexa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Offtopic : cu dedicatie speciala pentru ... Blogosfera ! http://www.claudiu-savu.info/2012/02/dupa-blogurile-gri.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Spirit înseamna minte, judecata nu-i asa? Adică, scrisul te prostește?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ai interpretat bine expresia:) nu e defapt a mea, am avut de facut o compunere in care sa introduc cateva secvente, printre care si aceasta. mi-ai face si mie placerea de a-mi spune cine esti?

      Ștergere
  4. Pare ca scrisul este o placere pentru tn

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar e. cea mai mare. si ar fi o placere la fel de mare sa stiu cine imi lasa comentariu:)

      Ștergere

Nu accept comentarii anonime! Semnati-va daca aveti ceva de spus. Multumes:)