“…am o inima care bate cate un secol, doua, trei si n-o intreaba nimeni nimic, nu o aude nimeni“- Mihail Sebastian

Pagini

joi, aprilie 5

Noduri


Sunt atat de copil incat nu stiu sa descurc o ata, care, gasita pe un colt de noptiera, gata sa cada pe podea, se joaca leapsa cu degetele mele si castiga. Mi se incurca, se inoada si parca imi opreste visele din a circula prin vene. Incerc sa imi scot degetele usor, dar descopar ca nodurile sunt prea stranse. Chem ajutor, dar acesta ramane intepenit la marginea prapastiei gandurilor cand vede ce schimbare poate aduce cu sine un singur pas in fata. Asa ca ajutorul se intoarce, nu mai ajunge la degetele mele amortite. Gasesc un cui batut intr-o fasie de lemn, rama unui tablou, si rup ata la un capat si usor,usor se desfasoara din jurul degetelor mele, alunecand pe podea ca o serie de strigate de ajutor innodate ce delimiteaza fasii scurte de fericire.

6 comentarii:

  1. Imi pare rau pentru tot!Pentru faptul ca te.am facut sa suferi,dar nu stiu daca ne va mai poate lega o prietenie,nu o lua ca pe o cearta,ia.o ca pe o despartire,imi pare rau nu sunt pregatita sau poate exista ceva in lume care nu vrea sa fim impreuna,pentru ca atunci am fi prea puternice si am reusi.E ceva mai important decat toate ,care m.a facut sa ma departez,nu ti.am marturisit,insa mai sper sa iti dai seama!M.am gandit mult,la aceasta situatie si nu am ajuns la nicio concluzie,poate ca e prea devreme pt o concluzie,poate nu te cunosc indeajuns,poate nu te.am cunoscut niciodata.Intelege,mi.e greu sa mai inteleg ce se intampla,ce sa cred.Sunt ca o barca pierduta in infinitul marii,in eternitatea oceanului si privesc lumea de undeva,de departe si nu vad mai nimic.
    Poate ca cineva sau ceva ne va acorda o a doua sansa.Insa pana atunci iti urez succes in viata,chiar daca ne vom vedea,probabil ne vom privi altfel.

    Sincere regrete si
    nu uita si ingerii
    plang cu lacrimi
    reci...

    RăspundețiȘtergere

Nu accept comentarii anonime! Semnati-va daca aveti ceva de spus. Multumes:)