“…am o inima care bate cate un secol, doua, trei si n-o intreaba nimeni nimic, nu o aude nimeni“- Mihail Sebastian

Pagini

luni, noiembrie 19

Don't hold your breath

         Uneori ne tinem respiratia, in joaca, pentru a vedea cat de departe putem ajunge, pentru a ne atinge limitele. Insa cand vine momentul sa ne inecam, ne luptam din rasputeri sa nu le atingem, sa inotam cat mai departe de ele, spre suprafata, deoarece limitele noastre sunt intr-adevar locul in care nu vrem sa ajungem. Exista un loc ascuns in subconstientul fiecaruia dintre noi, pastrat sub lacatul tacerii, al agoniei, pazit de banalitatea in care traim, caci nu dorim sa ne infruntam, sa ne descoasem, sa discutam fata in fata cu noi insine. Nu ne ascundem de nimeni, caci oamenii vin si pleaca, o data cu temerile noastre, uneori chiar le lasa in urma, aruncandu-le in vidul departatii. Dar va ajunge si momentul inevitabil cand tot ceea ce am lasat in spate ne va prinde de un deget, apoi de mana si ne va tari inapoi pentru a-i face fata, uneori in linistea propriului suflet, alteori in tipetele de agonie a multimii.   Fotografie: Erica C Photography. 


Am fost absenta in ultima vreme, cer iertare. Se pare ca nu mai avem timp pentru toate... O sa incerc sa mai postez, din cand in cand, ca tot a venit frigul, sa ne mai incalzim un pic cu momentele mele de irationalitate.

P.S: Cautati pe facebook Erica C Photography. Mi se pare geniala, are unele portrete foarte reusite. Cel din postare m-a surprins in mod special.

3 comentarii:

  1. "Avem timp pentru toate"...avem timp sa ne uitam limitele si sa ni le reinventam...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place cand doua persoane privesc acelas lucru si vad doua lcururi total diferite! Ai dreptate :)

      Ștergere
    2. Imi place cand vad ca doua,trei,sau mai multe cuvinte,creeaza o punte de legatura intre doi oameni. Imi plac cuvintele ; asta pentru ca exact atunci intervine momentul pe care l-ai mentionat: citim aceleasi cuvinte,dar le percepem in moduri total diferite. :)

      Ștergere

Nu accept comentarii anonime! Semnati-va daca aveti ceva de spus. Multumes:)