“…am o inima care bate cate un secol, doua, trei si n-o intreaba nimeni nimic, nu o aude nimeni“- Mihail Sebastian

Pagini

joi, ianuarie 12

Noapte tarzie


Ratacesc intr-o noapte goala de stele si de luna
Si alerg pe strazi cu sufletul in mana. 
Imi flutura parul peste umerii dezgoliti
Si-mi ingheata picioarele sub lungile falduri de ceata. 
Ma opresc, ma intind pe jos si ma cuprinde spaima.
Mi-e teama sa simt asfaltul mai cald
Decat propia inima, inghetata de privirile tale reci.

Nu tremur, nu vorbesc, nu simt nimic
Decat frimituri de iarna tanara peste gene. 
Ce-ar fi daca as disparea, daca as uita de mine?
Ati uita poate si voi… 
Ar uita si viitorul ce-mi pastrase ascuns.

Bate vantul si-mi azvarle pleoapele peste ochi. 
Vreau sa ma ridic, dar imi simt pieptul prea greu
Ca sa-l pot ridica de una singura. 
Incerc sa imi arcuiesc spatele,
Dar ma trage in jos greutatea atator vise. 
Cu o ultima suflare, cu un ultim strop de viata
Ma ridic si ma tin pe picioare. 
Ma uit in urma… si plec. 

8 comentarii:

  1. e usor sa te uiti in urma dar e mai greu sa pleci.

    RăspundețiȘtergere
  2. superb...imi place foarte mult ritmul alert cu care ai scris poezia...
    http://www.youtube.com/watch?v=2KGrunRoMy4

    mi se pare ca se potriveste cu melodia asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere! Am ascultat melodia, imi place foarte mult. Ai dreptate, se potriveste cu poezia chiar foarte bine.

      Ștergere

Nu accept comentarii anonime! Semnati-va daca aveti ceva de spus. Multumes:)