“…am o inima care bate cate un secol, doua, trei si n-o intreaba nimeni nimic, nu o aude nimeni“- Mihail Sebastian

Pagini

miercuri, ianuarie 25

Men of snow


Cerul s-a faramitat in mii si mii de flori de gheata ce-au atins pamantul tabacit de fericirea noastra cu petalele lor firave, inghetate. Ninge peste noi cu ingeri si cu stele ce ni se topesc pe obrajii imbujorati, ninge si ne ingheata timpul cu tot cu mersul lui absurd. Dar ai plecat si uite ca si acum ninge peste mine cum ningea odata. Ti-am facut un om de zapada si i-am pus ochi, nas si gura,simtindu-ma ca un copil, ca atunci cand erai langa mine. Priveam in fiecare zi cum ninge peste el cum ningea si peste noi. Dar cum nu mai esti ca sa opresti clipele din fuga lor nemiloasa, a inceput sa imi alerge pe sub picioare viitorul. Si omul nostru de zapada se topea incet, fulg cu fulg , cum ne-am topit si noi, zambet cu zambet, pana ce i-au ramas pe trotuar doar ochii, nasul si gura, pana ce mi-a ramas doar amintirea.



11 comentarii:

Nu accept comentarii anonime! Semnati-va daca aveti ceva de spus. Multumes:)