“…am o inima care bate cate un secol, doua, trei si n-o intreaba nimeni nimic, nu o aude nimeni“- Mihail Sebastian

Pagini

luni, noiembrie 14

Un suflet mut si un strigat



Voiam sa strig, sa-mi alung sufletul. Voiam sa-l pierd. E plin de tine si ma face sa ma simt straina. Doar singuratatea mi-e martor ca am incercat sa iti dau drumul. Nu pot, nu pot! Ma chinui sa scriu niste cuvinte atat de insipide, incat m-as ineca in ele ca sa nu mai simt gustul amintirii tale. Traiesc totusi pe un mal, cu un suflet mut si  un strigat.

2 comentarii:

  1. Minunat,norisorul meu plutitor cu reflexe de catifea.Nu.l alunga,traieste cu sufletul mut si un strigat,pana cand va veni acel moment si vei scapa de sentimente moarte.Te iubescc :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu te iubesc , raza mea de soare:X O sa incerc sa traiesc cat mai putin cu sufletul si cu strigatul:D

    RăspundețiȘtergere

Nu accept comentarii anonime! Semnati-va daca aveti ceva de spus. Multumes:)